Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation

Szukaj


 

Znalazłem 23 takie materiały

Państwa, które zakazały występów cyrków ze zwierzętami.

Dla wielu krajów cyrki to już ciemna strona w historii dręczenia zwierząt. Są kraje które zakazały występów cyrków ze zwierzętami w obrębach swoich granic. Niestety w USA i wielu krajach Europy, pomimo nadużyć ze strony treserów, nie zwraca uwagi na los wykorzystywanych zwierząt.

Czytaj dalej →


Stereotypy kształtowane przez media – Stereotypy kształtowane przez media wpływają na postrzeganie spraw publicznych przez "zwykłych ludzi". Poniżej przykład z Wielkiej Brytanii, podobne dane dla Polski: http://www.trystero.pl/archives/13073.
-------
Tłumaczenie grafiki:

Jak media kontrolują Wielką Brytanię

1. ISLAM
Co myślą Brytyjczycy: muzułmanie stanowią 24% populacji Zjednoczonego Królestwa
Rzeczywistość: w Anglii i Walii ich odsetek wynosi zaledwie 5%

2. IMIGRACJA
Co myślą Brytyjczycy: imigranci stanowią 31% populacji
Rzeczywistość: oficjalne dane mówią o 13-15%

3. WYŁUDZANIE ŚWIADCZEŃ
Co myślą Brytyjczycy: 27% wsparcia socjalnego trafia do oszustów
Rzeczywistość: prawdziwa skala zjawiska to 0,7%

4. WSPARCIE SOCJALNE
Co myślą Brytyjczycy: 41% wsparcia socjalnego trafia do bezrobotnych
Rzeczywistość: wspomniany odsetek wynosi 3%

5. EMERYTURY
Co myślą Brytyjczycy: 29% osób sądzi, że więcej środków publicznych idzie na zasiłki dla bezrobotnych niż na wypłatę emerytur
Rzeczywistość: rząd wydaje 15x więcej na emerytury niż na zasiłki

Stereotypy kształtowane przez media

Stereotypy kształtowane przez media wpływają na postrzeganie spraw publicznych przez "zwykłych ludzi". Poniżej przykład z Wielkiej Brytanii, podobne dane dla Polski: http://www.trystero.pl/archives/13073.
-------
Tłumaczenie grafiki:

Jak media kontrolują Wielką Brytanię

1. ISLAM
Co myślą Brytyjczycy: muzułmanie stanowią 24% populacji Zjednoczonego Królestwa
Rzeczywistość: w Anglii i Walii ich odsetek wynosi zaledwie 5%

2. IMIGRACJA
Co myślą Brytyjczycy: imigranci stanowią 31% populacji
Rzeczywistość: oficjalne dane mówią o 13-15%

3. WYŁUDZANIE ŚWIADCZEŃ
Co myślą Brytyjczycy: 27% wsparcia socjalnego trafia do oszustów
Rzeczywistość: prawdziwa skala zjawiska to 0,7%

4. WSPARCIE SOCJALNE
Co myślą Brytyjczycy: 41% wsparcia socjalnego trafia do bezrobotnych
Rzeczywistość: wspomniany odsetek wynosi 3%

5. EMERYTURY
Co myślą Brytyjczycy: 29% osób sądzi, że więcej środków publicznych idzie na zasiłki dla bezrobotnych niż na wypłatę emerytur
Rzeczywistość: rząd wydaje 15x więcej na emerytury niż na zasiłki

Coś wspaniałego- gra międzygatunkowa (opis) – http://www.ekologia.pl/styl-zycia/eko-technologie/pig-chase-miedzygatunkowa-gra-na-ipada,16349.html - więcej zdjęć :) u informacji
ostatnio dużo się mówi o poprawie warunków życia zwierząt hodowlanych. Zespół holenderskich naukowców, mając to na uwadze, stworzył interaktywną grę. Nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby nie fakt, że uczestnikami gry są ludzie i… świnie.


Holenderscy badacze z Utrecht School of the Arts i Wageningen University w Holandii postanowili stworzyć interaktywną, międzygatunkową grę, w której uczestnikami są ludzie i zwierzęta – efektem ich pracy jest gra „Pig Chase”.

„Podczas procesu projektowania odkryliśmy coś, do czego naukowcy i badacze do tej pory nie doszli – świnie lubią bawić się światłem. Na przykład, zwierzęta te są zafascynowane ruchem punktów świetlnych i z zaciekawieniem śledzą ich ruch” – czytamy na stronie internetowej projektu.

To odkrycie zainspirowało programistów do stworzenia bardzo nietypowej gry, której celem jest rozwijanie interakcji pomiędzy człowiekiem i zwierzęciem – przekonują naukowcy. Jak to działa? Wystarczy za pomocą iPada lub innego tego typu urządzania, pobrać aplikację i rozpocząć zabawę z grą „Chasing pigs”.

Zasady są proste: w chlewie, gdzie przebywają świnie, na ścianie zamontowany jest duży dotykowy wyświetlacz. Na interaktywnym ekranie pojawia się świetlista kula.
Człowiek za pomocą ekranu iPada może sterować świetlistym punktem. Na ekranie widać, czy świnka śledzi punkt czy nie, a wszystko sprawia wrażenie, jakby zwierzę znajdowało się po drugiej stronie iPada. 
Jeśli współpraca dobrze się układa i świnka śledzi ruchy wykonywane przez człowieka, to na ekranie iPada, jak i na interaktywnej ścianie zamontowanej w chlewie pojawiają się świetlne grafiki. 
Wyzwanie polega na tym, by jak najdłużej utrzymać kontakt ze zwierzęciem, inaczej kula wygasa i grę trzeba zaczynać od początku. Osoba, która uzyska najlepszy czas, automatycznie ląduje na szczycie internetowego rankingu. 
Zaletą takiej interaktywnej zabawy jest niewątpliwie to, że gra wnosi trochę radości w stresujące życie zwierząt hodowlanych. Minusem natomiast jest fakt, że świnka, która wcześniej była Twoim kompanem w zabawie, równie dobrze może później wylądować na Twoim talerzu.

Gra „Pig Chase” powstała w ramach projektu „Ethical room for manoeuvre in livestock farming” (etyczne pole manewru w hodowli zwierząt) finansowanego przez „The Netherlands Organisation for Scientific Research” (NWO).

Coś wspaniałego- gra międzygatunkowa (opis)

Http://www.ekologia.pl/styl-zycia/eko-technologie/pig-chase-miedzygatunkowa-gra-na-ipada,16349.html - więcej zdjęć :) u informacji
ostatnio dużo się mówi o poprawie warunków życia zwierząt hodowlanych. Zespół holenderskich naukowców, mając to na uwadze, stworzył interaktywną grę. Nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby nie fakt, że uczestnikami gry są ludzie i… świnie.


Holenderscy badacze z Utrecht School of the Arts i Wageningen University w Holandii postanowili stworzyć interaktywną, międzygatunkową grę, w której uczestnikami są ludzie i zwierzęta – efektem ich pracy jest gra „Pig Chase”.

„Podczas procesu projektowania odkryliśmy coś, do czego naukowcy i badacze do tej pory nie doszli – świnie lubią bawić się światłem. Na przykład, zwierzęta te są zafascynowane ruchem punktów świetlnych i z zaciekawieniem śledzą ich ruch” – czytamy na stronie internetowej projektu.

To odkrycie zainspirowało programistów do stworzenia bardzo nietypowej gry, której celem jest rozwijanie interakcji pomiędzy człowiekiem i zwierzęciem – przekonują naukowcy. Jak to działa? Wystarczy za pomocą iPada lub innego tego typu urządzania, pobrać aplikację i rozpocząć zabawę z grą „Chasing pigs”.

Zasady są proste: w chlewie, gdzie przebywają świnie, na ścianie zamontowany jest duży dotykowy wyświetlacz. Na interaktywnym ekranie pojawia się świetlista kula.
Człowiek za pomocą ekranu iPada może sterować świetlistym punktem. Na ekranie widać, czy świnka śledzi punkt czy nie, a wszystko sprawia wrażenie, jakby zwierzę znajdowało się po drugiej stronie iPada.
Jeśli współpraca dobrze się układa i świnka śledzi ruchy wykonywane przez człowieka, to na ekranie iPada, jak i na interaktywnej ścianie zamontowanej w chlewie pojawiają się świetlne grafiki.
Wyzwanie polega na tym, by jak najdłużej utrzymać kontakt ze zwierzęciem, inaczej kula wygasa i grę trzeba zaczynać od początku. Osoba, która uzyska najlepszy czas, automatycznie ląduje na szczycie internetowego rankingu.
Zaletą takiej interaktywnej zabawy jest niewątpliwie to, że gra wnosi trochę radości w stresujące życie zwierząt hodowlanych. Minusem natomiast jest fakt, że świnka, która wcześniej była Twoim kompanem w zabawie, równie dobrze może później wylądować na Twoim talerzu.

Gra „Pig Chase” powstała w ramach projektu „Ethical room for manoeuvre in livestock farming” (etyczne pole manewru w hodowli zwierząt) finansowanego przez „The Netherlands Organisation for Scientific Research” (NWO).