Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation

Szukaj


 

Znalazłem 176 takich materiałów
Autorytety – cytujesz, bo nie masz nic do powiedzenia

Autorytety

Cytujesz, bo nie masz nic do powiedzenia

Stajemy się niemi - Codex Alimentarius

„ STAJEMY SIĘ NIEMI: ostatnie dni wolności zdrowia ujawnia szczegóły dotyczące prób wielonarodowych koncernów farmaceutycznych i gigantycznych firm żywności - w porozumieniu ze Światową Organizacją Handlu WTO, WHO i innymi - w celu ograniczenia publicznego dostępu do ziół, witamin i innych terapii.

"Stworzyłem 30 minutową wersję STAJEMY SIĘ NIEMI, ponieważ ważne jest, aby poinformować społeczeństwa świata o zagrożeniach związanych z Codex Alimentarius" - powiedział Miller. "Jeśli nie obronimy naszej wolności dla zdrowia, będzie ona stracona - i nic nie uczyni bardziej zadowolone koncerny farmaceutyczne niż swobodne pociąganie za sznurki naszego zdrowia."

Powiedzmy dość! – "Nic nie położy kresu wojnom, jeśli ludzie sami nie odmówią swego w nich udziału" - A. Einstein

Powiedzmy dość!

"Nic nie położy kresu wojnom, jeśli ludzie sami nie odmówią swego w nich udziału" - A. Einstein

Coś wspaniałego- gra międzygatunkowa (opis) – http://www.ekologia.pl/styl-zycia/eko-technologie/pig-chase-miedzygatunkowa-gra-na-ipada,16349.html - więcej zdjęć :) u informacji
ostatnio dużo się mówi o poprawie warunków życia zwierząt hodowlanych. Zespół holenderskich naukowców, mając to na uwadze, stworzył interaktywną grę. Nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby nie fakt, że uczestnikami gry są ludzie i… świnie.


Holenderscy badacze z Utrecht School of the Arts i Wageningen University w Holandii postanowili stworzyć interaktywną, międzygatunkową grę, w której uczestnikami są ludzie i zwierzęta – efektem ich pracy jest gra „Pig Chase”.

„Podczas procesu projektowania odkryliśmy coś, do czego naukowcy i badacze do tej pory nie doszli – świnie lubią bawić się światłem. Na przykład, zwierzęta te są zafascynowane ruchem punktów świetlnych i z zaciekawieniem śledzą ich ruch” – czytamy na stronie internetowej projektu.

To odkrycie zainspirowało programistów do stworzenia bardzo nietypowej gry, której celem jest rozwijanie interakcji pomiędzy człowiekiem i zwierzęciem – przekonują naukowcy. Jak to działa? Wystarczy za pomocą iPada lub innego tego typu urządzania, pobrać aplikację i rozpocząć zabawę z grą „Chasing pigs”.

Zasady są proste: w chlewie, gdzie przebywają świnie, na ścianie zamontowany jest duży dotykowy wyświetlacz. Na interaktywnym ekranie pojawia się świetlista kula.
Człowiek za pomocą ekranu iPada może sterować świetlistym punktem. Na ekranie widać, czy świnka śledzi punkt czy nie, a wszystko sprawia wrażenie, jakby zwierzę znajdowało się po drugiej stronie iPada. 
Jeśli współpraca dobrze się układa i świnka śledzi ruchy wykonywane przez człowieka, to na ekranie iPada, jak i na interaktywnej ścianie zamontowanej w chlewie pojawiają się świetlne grafiki. 
Wyzwanie polega na tym, by jak najdłużej utrzymać kontakt ze zwierzęciem, inaczej kula wygasa i grę trzeba zaczynać od początku. Osoba, która uzyska najlepszy czas, automatycznie ląduje na szczycie internetowego rankingu. 
Zaletą takiej interaktywnej zabawy jest niewątpliwie to, że gra wnosi trochę radości w stresujące życie zwierząt hodowlanych. Minusem natomiast jest fakt, że świnka, która wcześniej była Twoim kompanem w zabawie, równie dobrze może później wylądować na Twoim talerzu.

Gra „Pig Chase” powstała w ramach projektu „Ethical room for manoeuvre in livestock farming” (etyczne pole manewru w hodowli zwierząt) finansowanego przez „The Netherlands Organisation for Scientific Research” (NWO).

Coś wspaniałego- gra międzygatunkowa (opis)

Http://www.ekologia.pl/styl-zycia/eko-technologie/pig-chase-miedzygatunkowa-gra-na-ipada,16349.html - więcej zdjęć :) u informacji
ostatnio dużo się mówi o poprawie warunków życia zwierząt hodowlanych. Zespół holenderskich naukowców, mając to na uwadze, stworzył interaktywną grę. Nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby nie fakt, że uczestnikami gry są ludzie i… świnie.


Holenderscy badacze z Utrecht School of the Arts i Wageningen University w Holandii postanowili stworzyć interaktywną, międzygatunkową grę, w której uczestnikami są ludzie i zwierzęta – efektem ich pracy jest gra „Pig Chase”.

„Podczas procesu projektowania odkryliśmy coś, do czego naukowcy i badacze do tej pory nie doszli – świnie lubią bawić się światłem. Na przykład, zwierzęta te są zafascynowane ruchem punktów świetlnych i z zaciekawieniem śledzą ich ruch” – czytamy na stronie internetowej projektu.

To odkrycie zainspirowało programistów do stworzenia bardzo nietypowej gry, której celem jest rozwijanie interakcji pomiędzy człowiekiem i zwierzęciem – przekonują naukowcy. Jak to działa? Wystarczy za pomocą iPada lub innego tego typu urządzania, pobrać aplikację i rozpocząć zabawę z grą „Chasing pigs”.

Zasady są proste: w chlewie, gdzie przebywają świnie, na ścianie zamontowany jest duży dotykowy wyświetlacz. Na interaktywnym ekranie pojawia się świetlista kula.
Człowiek za pomocą ekranu iPada może sterować świetlistym punktem. Na ekranie widać, czy świnka śledzi punkt czy nie, a wszystko sprawia wrażenie, jakby zwierzę znajdowało się po drugiej stronie iPada.
Jeśli współpraca dobrze się układa i świnka śledzi ruchy wykonywane przez człowieka, to na ekranie iPada, jak i na interaktywnej ścianie zamontowanej w chlewie pojawiają się świetlne grafiki.
Wyzwanie polega na tym, by jak najdłużej utrzymać kontakt ze zwierzęciem, inaczej kula wygasa i grę trzeba zaczynać od początku. Osoba, która uzyska najlepszy czas, automatycznie ląduje na szczycie internetowego rankingu.
Zaletą takiej interaktywnej zabawy jest niewątpliwie to, że gra wnosi trochę radości w stresujące życie zwierząt hodowlanych. Minusem natomiast jest fakt, że świnka, która wcześniej była Twoim kompanem w zabawie, równie dobrze może później wylądować na Twoim talerzu.

Gra „Pig Chase” powstała w ramach projektu „Ethical room for manoeuvre in livestock farming” (etyczne pole manewru w hodowli zwierząt) finansowanego przez „The Netherlands Organisation for Scientific Research” (NWO).

Aspartam, wiesz co jesz? – We współczesnym świecie ogromne ilości produktów, które możemy kupić w sklepach uważanych jest za niezdrowe i kaloryczne. Ale żaden z nich nie wywołuje tyle kontrowersji w świecie medycyny i nauki, co aspartam. Słodzik ten jest niezwykle popularny i występuje w wielu produktach, m.in. coca-coli, gumach do żucia, cukierkach, jogurtach itd.

Kilka lat temu włoski  Instytut Ramazziniego dowiódł w oficjalnym raporcie, że aspartam może być rakotwórczy. Mimo to produkt nadal jest na rynku spożywczym i nic nie zapowiada, żeby sytuacja się zmieniła. Naukowcy z Bolonii przeprowadzili badanie na szczurach. Obserwowali gryzonie przez 159 tygodni. W tym czasie podawali im pożywienie, które zawierało aspartam. Naukowcy dbali, by w tych dawkach pożywienia znajdowało się tyle aspartamu, ile dziennie spożywa go każdy z nas. Szczury podzielono na kilka grup w zależności od przyjmowanej dawki słodziku. Co się z nimi stało? Aspartam wywołał u szczurów chłoniaki, białaczkę oraz nowotwory (szczególnie nerek u samic i nerwów obwodowych u samców), nawet jeśli spożywały mniejsze dawki niż dozwolone w przemyśle spożywczym dla ludzi.

Chcesz wiedzieć więcej? 

zajrzyj tu: http://www.prisonplanet.pl/multimedia/film_aspartam_,p775702850

Aspartam, wiesz co jesz?

We współczesnym świecie ogromne ilości produktów, które możemy kupić w sklepach uważanych jest za niezdrowe i kaloryczne. Ale żaden z nich nie wywołuje tyle kontrowersji w świecie medycyny i nauki, co aspartam. Słodzik ten jest niezwykle popularny i występuje w wielu produktach, m.in. coca-coli, gumach do żucia, cukierkach, jogurtach itd.

Kilka lat temu włoski Instytut Ramazziniego dowiódł w oficjalnym raporcie, że aspartam może być rakotwórczy. Mimo to produkt nadal jest na rynku spożywczym i nic nie zapowiada, żeby sytuacja się zmieniła. Naukowcy z Bolonii przeprowadzili badanie na szczurach. Obserwowali gryzonie przez 159 tygodni. W tym czasie podawali im pożywienie, które zawierało aspartam. Naukowcy dbali, by w tych dawkach pożywienia znajdowało się tyle aspartamu, ile dziennie spożywa go każdy z nas. Szczury podzielono na kilka grup w zależności od przyjmowanej dawki słodziku. Co się z nimi stało? Aspartam wywołał u szczurów chłoniaki, białaczkę oraz nowotwory (szczególnie nerek u samic i nerwów obwodowych u samców), nawet jeśli spożywały mniejsze dawki niż dozwolone w przemyśle spożywczym dla ludzi.

Chcesz wiedzieć więcej?

zajrzyj tu: http://www.prisonplanet.pl/multimedia/film_aspartam_,p775702850

Żarówkowi ściemniacze

Może więc rtęć zawarta w świetlówkach nie niesie ze sobą poważnego zagrożenia? Nic bardziej mylnego. Głośnym przypadkiem był przykład rodziny Laus z Niemiec. W styczniu 2010 w ich domu doszło do z pozoru niegroźnego wypadku – przewróciła się lampka nocna, a będąca w niej źródłem światła świetlówka uległa stłuczeniu. Jak poważne skutki niosło ze sobą to wydarzenie, rodzina przekonała się dopiero trzy tygodnie później, kiedy u swojego 4-letniego syna Maxa zaobserwowali wypadanie włosów. Z czasem stan ten zaczął się pogarszać – chłopiec całkowicie stracił włosy i brwi, a co gorsza pojawiły się u niego drgawki i problemy z oddychaniem. Jedynym ratunkiem była seria zabiegów mających na celu usunięcie rtęci z organizmu. Ze względu na skażenie, dom państwa Laus do dziś nie nadaje się do zamieszkania.

Więźniowie Konsumpcji - Film Lektor.pl (52min)

'Przeciętny człowiek zdąży zobaczyć milion reklam, zanim skończy dwadzieścia lat. Jako dorosły wkroczy w świat, w którym jego status społeczny określać będzie liczba kupionych towarów. I nawet jeżeli uświadomi sobie, że nie potrzebuje większości z nich, prawdopodobnie nie wyrwie się już z błędnego koła konsumpcji. Żyjemy w czasach hiperkonsumpcji, w kulturze nadmiaru. Komunikaty reklamowe nakłaniają do kolejnych zakupów, a my sami -- przekonani, że stan posiadania jest jedynym wyznacznikiem statusu -- staramy się zaspokajać coraz wymyślne potrzeby. Jako jednostki i jako społeczeństwa żyjemy w rytmie wyznaczanym przez konsumpcję, poruszając się bardziej pomiędzy sklepowymi półkami niż w kręgu ludzi. "Nasze życie nigdy nie było bogatsze, a jednak potrzeba posiadania pozostaje niezaspokojona" -- mówi reżyser Richard Heap. "Uzależnienia, depresja, problemy ze zdrowiem psychicznym stają się tematem codziennych rozmów. W pośpiechu tracimy samych siebie, z trudem utrzymując głowę na powierzchni". Z refleksji nad tym stanem rzeczy narodził się pomysł na ów film. Heap postanowił odnaleźć przyczyny współczesnej hiperkonsumpcji. Z pomocą naukowców doszukał się ich w psychologii ewolucyjnej. Wiadomo, iż człowiek od zawsze walczył o przeżycie, także poprzez zwiększenie posiadania. Dziś jednak nic nie zagraża jego przetrwaniu. Nawyki zdobywania i posiadania jednak pozostały. I trudniej je zaspokoić, niż kiedykolwiek wcześniej.'